tubasd ay sesli yazdım ,ne yazmış bu telefon ya ben bile anlayamadım 😅😅anlamamanız normal ,2,5 yaşında oğlum tuvalete oturunca yapmıyor kalkınca altına yapıyor
Küçük çiş devamlı ben götürüyorum söylemiyor kendide . Ama büyük çiş asla yapmıyor wcye altına yapıyor