15 gün önce sezeryan oldum ameliyathaneden iltihap kaptım kanımda enfeksiyon var ve yaramdan sürekli kanlı iltihaplı sarı su geliyor ağrım hala var doğru düzgün kalkıp oturamıyorum zor emziriyorum 1 hafta hastanede yattım ama düzelmedim emzirdiğini için antibiyotik alamıyorum böyle giderse iyileşmessem kanıma bulaşırsa iltihap kötü sonuç alabilir ne edecem bilmiyorum