Sezaryen sonra benim de öyle olmuştu, 10 ay oldu dogum yapalı son 2 aydır normale dönmeye başladı. Etrafımda yeni doğum yapan çok insan var, onlarla konuştuğumda , aynı şekilde olduğunu söylediler:) doktorlarına sormuşlar onlar, ben sorma gereği bile duymadım bu yüzden, endişelenme canım, doğum sonrası normalmiş.