Fatmanur5205 Dün doktora götürdüm geniz akıntısı var dedi nazal sprey verdi. Ama yatırdığımda çok öksürüyor uyuyamıyor. Burnunu temizliyorum sürekli. Var mı önereceğiniz bir şey? Nasıl geçirebilirim?
Fatmanur5205 Aysenrkk ıhlamur verdim , sürekli burnunu temizledim. Odayı nemlendirdim havalandırdım. Etrafındaki tüylü peluşlu şeyleri kaldırdım. Ancak bunları yapabildim
Mferideb Yüksek yastıkta yatırın burnu temiz olsun sürekli oda havadar olsun ve spreyi kullanın geniz akıntısı için okyanus suyu alın özel bi ilaç pahalı ama çok fayda sağladı bizde