Merhaba arkadaşlar 55 gün önce sezeryan doğum yaptım kırkım çıkmadan önce çok az adet oluyorumdum varla Yok gibi ilk haftasında olmadım ortalarda bı beş gün oldum sona doğru da olmadım ama kırkım çıktıktan sonra 15gündür oluyorum doktorada giyim dün diyorlar bişey yok rahmin temiz eğer normal doğum yapmış olsaydın derdik içinde et parçası bırakmışlar sezeryanla böyle birşey olması da mümkün değil zaten sizdede böyle olan var mı ne yapmam gerekiyor ne içmem gerekiyor sizce yorum yazarsanız sevinirim