5 ay 12 günlük bir oğlum var meme ucu sorunumdan dolayı beni çok ememedi. Mama veriyorum hipp combiotic 1 veriyordum bu zamana kadar ama bu son ayında her mama yemesinden sonra kusuyor özellikle mama yedikten sonra kaldırmamaya özen gösteriyorum ama yinede olmuyor yattığı yerde bile kusuyor. Hatta ölçek sayısını bile azalttım. İçtiği mamanın hepsini çıkarıyor Daha ne yapayım bilmiyorum hergün 5-10 defa kıyafet değiştirip yıkamaktan yoruldummmm 😩😂 bu durumu yaşayan varmı acaba