Kızlar bebeğim ara ara hapşırır bazende öksürürdü, bir kaç gündür iyice arttı uyurken öksürük yok hırıltı yok ,ama gün içinde ardarda ¾ kere öksürüyor ,aile hekimliğine gitti , bogazları hafif kızarmış,ciğerlerinde sorun yok aglıyorsa da olur dedi ama (çok tecrübesiz benim yönlendirmemle kontrol, tahmin ilerletti ) isterseniz acile gidin dedi ama mikrop yuvası şimdi aciller ya da hastaneler sizce normal mi götüreyim mi dr a