4 ay 23 günlük oldu oğlum, 16:00-17:00 gibi gaz bir başlıyor uykusuda kısa oluyor gece uykusunada geç geçiyor , hep bir mız mız, damlalar mı kullanmadım, mamalar mı değiştirmedim, masajlar mı yapmadım, philips awent natural biberon aldım ama yok bana mısın demiyor bu gaz artık ne yapacağımı sapıttım ne olursunuz yardım edin🤦🏻♀️Bu ay daha çok çoğaldı sanki azalacğına