Bebeğim 2 ay 13 günlük dün başladı sanırım aşırı gazı vardı bi kaç kere kaka yaptı ama yine rahatlamadı ve uykuya dalıyor bi kaç dakika sonra sıçrayarak uyanıyor o anda aniden gözünü açıyor ve sanırım korkuyor bu yüzden gece boyu uyumadı sadece kucağımda uyuyor yatağına bırakamıyorum ne yapacağımı şaşırdım kucağımda bi süre uyuyup uyanıyor ve durmadan ağlıyor bu durumu yaşayan var mı nasıl bi yol izlediniz neler yaptınız?