Merve_23 benim kızımda bu hafta 3 aylık olacak bayadır göz takibi yapıyor. Telefon ilgisini çekiyor onu yüzüne tutup telefonu bir oraya bir başka yere çekiyorum öyle dene. Görüntülü konuşmalarda falan ekrana bakıyor. Fotoğraf çekeceğimiz zaman bile telefonu gösterip takip yaptırmaya çalışıyoruz. Baktın yeni olmuyor bir doktorla görüş zaten bu ay göz kontrolü var.