Kızlar bugün doktor kontrolümüz vardı anne sütü alıyor ve yemekle çok arası yok doktor gelişimi sıkıntılı dedi boy uzama kilo almama ama 2 tane azı dişi birden çıkardı iştahsızdı ve zar zor yemek yer 2.3 kaşık anca vitamin değerlerimiz için kontrole götürmüştük B12 ve demir düşüktü ilaç kullandk
Mama basayalm dedi ama mama denemiştim hipp ve sma denedik içmedi hangi biberonu önerirsiniz nasıl alistrmam lazm bu aydan sonra golden goat mamayı deniyecegiz bu sefer