Ben iyice hasliyorum az suda sonra eziyorum çatalla içine ceviz vs atıyorum tepsiye yayıp üzerine de muhallebi yapıyorum kremsanti de olur bı kaç saat dinlenince dolapta çok çok güzel oluyor bazen de bisküvi robottan çekip dibine kpyuyuprum güzel oluyor ben çok sevdiğim için her türlüsünü çok severim