Sevgi0653 Merhaba arkadaşlar, bebeğim 48 günlük emziriyorum, sezaryen doğum yaptım iştahım çok açıldı, sürekli bişeyler yiyorum içiyorum nasıl bu durumu engelleyeceğim öneriniz nedir??
beyzzsenturkk_ Sevgi0653 cevre baskısı size yediriyordur ben doğum sonrası aşırı iştahsızlaştım hatta hamileyken nasıl o kadar şey yiyormuşum dedim kendime😂
Milena17 Bebeğime her şey gaz yaptığından hiçbir şey yemiyorum süt ürünleri çikolata yiyemiyorum 2 ayda 15 kilo verdim zaten zayıftım iskelet gibi gözüküyorum şu an 🙄