Kızım mememi kendine uyku desteği yaptı. İlk uyuyuşunda rutinlerini yaptırıp sallayıp yatağına koyuyorum, ilk uyanışında yanıma alıyorum sabaha kadar emiyor ve meme ağzından çıkınca ağlayıp tekrar emerek uykuya dalıyor. Bu durumdan kurtulmak istiyorum, 2. Ve 4. Aylarında emzik tuttu ama sonra mamaya biberona başladık emziği bıraktık. Tekrar tutar mı elimizdeki aventi tutmuyor