Anneler merhaba. 6 aylık bebekleriniz için demir ve d vitamini için ne kullanıyor ve hangi ölçüde kullanıyorsunuz? D vitamini olarak Lipozone / 0,25 kullan dedi doktor. Ancak söylerken çok emin değildi sanki. Ben de sizin tecrübelerinize danışmak istedim. Ayrıca Demir ilacı olarak da Ocean 10mg kullanıyorum. Sizler nasıl veriyorsunuz?