Arkadaşlar haftada 1-2 sigara içiyorum ama artık artacak gibi hissediyorum paket almıyorum ama sigara içen görünce yapışıyorum nolur yardım hamilelik öncesi bıraktım emzirirken 6 aylıkken canım çekmeye başladı tek tük başladım şimdi iyice vicdan azabı ne olur yardım edin bir şeyler yazın bana😓