Tatlı uykucu seyhan hanımmı? İnanılmaz biri,ben hiç eğitim almadım yani henüz:) bebeğimin atak haftasının bitmesini bekliyoruz kendi beni uyardı hersey bitsin öyle baslayalım diye direkt para için yapmıyor bence bu cok önemli. İkincisi zaten 2 gün boyunca sorulara yanıt veriyor bir tane sorumu boş geçtiğini bilmem. Hala da sağolsun yardımcı olur. İnsallah 8.ay atağımız bitip dişten rahatlayınca baslayacağım bende kendisiyle,ağlatmadan uyku eğitimi adı altında bence bebeğin psikolojisini gercekten düsünen bir insan👌