Alprslanatess valla bizim bi haftayı bulmadı iyileşti ilk gün zordu biraz ikinci gün bir şey yok gibi devam etti sonra düzenli kremleri falan sürdüm iyi oldı tabi iç dikişleri atması zaman alıyor onlar atıyor tamamen normal haline dönmesi 1 ay bulur demişti doktorumuz öyle oldu normal şuamda her şey ama bi hafta olmadan kızarıklık kabuklanma dökülmesi falan oldu bitti karton bardak kesip kapadım bi hafta bez değmesin diye