Sakin dediğimiz bebeğimiz cok huysuz devamlı ağlıyor. İyice bunalttı benı emmeden uyumuyor benı emzık yaptı. Mama içmiyor emzık emmiyor ya böyle bunlarr değildi. Düzelecek mi bu artık böyle mi hareketli olmasnı saymıyorum bile. Gündğz asla uyumaz sürekli ağlıyor bağrıyor nelee yapabilir im kafayı yedm ya artık. Nolur geçiyor deyin nolur