Sehercomak1301 4 aylık oğlum kaç aydır sırt üstü yatırınca yada gündüz uyutmaya çalışırken çok ağlıyor gazlı kolik bir bebekti kolik durumu azaldı ama yatırınca ağlaması Niye olur yaşayanlar varmı
Gamzeeyigun Sehercomak1301 doktoruna danıştınız mı sağlıksal bi problemi yoksa sırt üstü yatmaktan hoşlanmıyor olabilir benim kızımda sırt üstü yatmayı sevmez