Elsa74 dün bizimde kırkımız çıktı bebeğim 28 gün küvezde kaldı zaten yani 12-13 gündür bende ve bende o psikolojiyi yaşadım, alışma süreci öyle ilerliyor özellikle uykusuzluk çok yıpratıyor birde sebepsiz iç sıkılması, ağlama isteği..dün kırkımız çıktı banyo yaptık, dua etmeye başladım ki gerçekten bir hafifleme geldi uykusuzluğa alışmış gibiyim 2 saat uyusam 2 gün gibi geliyor, ilk günler bana hiç geçmeyecek gibi geliyordu ama geçiyormuş