Merhaba oğlum ciddi bakıyor ve kafasını hafif eğip yan bakıyor birşey incelediği zaman veya düşünceye vardığı zaman öyle bir şeyler keşfetiği zaman yan bakıyor bazdnde biri onunla konuştuğu zamanda öyle yapar hatta gülerler ona bakışa bak diyorlar yan yan hava yine yağnurlu olacak diyorlar ciddi baktğı icin normal mi otizm belirtileri hep cıkıyor karşıma