Janss sdsd Büşra Topuz Türkcan Devlet hastanesinde . 😌Telefonla ulaşamazsanız da deneyimi ve yaklaşımıyla çok seveceğinize eminim .
niloshkau sdsd kadım doğum doktoru Fethi Hanay la beraber Abdurrezzak hoca cocuk doktoru klinik açtılar, ben hamileyken ve doğum sonrasında Medicale gidiyordum şimdi yeni kliniklerine gidiyorum kızım 10,5 aylık oldu 😍
Ayseozcn sdsd canım hayat hastahanesi Cevdet emin dört dörtlük hiç pişman olmazsın deneyimli medikal devlet çoğuna gittim onun gibisini yok
sdsd Janss çok teşekkür ederim 🙏🏻özelde arıyorum aslında,ilçeden gidiyoruz, acil durumda hemen ulasabılcegım bir doktor arayısındayım
sdsd niloshkau evet bende bir haftalıktı götürdüm cok memnun kaldımAbdurrezzak beyden medicaldeydı sımdi 1.ay kontrolü var hastaneden ayrılmıs kendı kliniğini acmıslar, ücreti nasıl acaba,simdi klinik olunca ne kadar tefarruatlı olur bilemedim acıkcası
sdsd Ayseozcn telf la istedıgımız an ulasma imkanımız var mı,nezamandan beri gidiyorsunuz acaba, biz ilçede olunca ilgili tecrubeli bir doktora ihtiyacımız var bebeğim daha 20günlük cunku
bebisimbenm ozel hayat hastensinde birndr var aşırı alakadar ablam cocugunu ona götürüyor her saat tlt arayıp soruyor ismini ogrenip bilgi vereyim size insallah
Zhnce sdsd ben anadolu da funda hocaya gidiyorum gece bile olsa hep ulaşabıldım Mesela bi gün ateşlendi şehir dısındaydım hoca bana yapmam gerekenleri anlattı en son Acile gittim gelince bana haber ver dedi Geç olunca mesaj attım hocam boyle boyle diye Hemen aradı sağolsun bilgi aldı ilgili bi doktor kendisi
Ayseozcn sdsd tam emin olmak için hastahaneyi arayın ama çok iyi bi doktor ve fiyatlarıda öyle uöul değil ilçe de neredesiniz acaba
sdsd Zhnce funda hocaya bir arkadas götürüyordu oda memnun olduğunu söyledi,Anadolu hastanesine hiç gitmedim medicale gidiyordum doğumumu orda yaptım ama benim için doktor daha önemli ,teşekkür ederim tecrübenizi paylastıgınız ıcın🙏🏻
Seydanur2355 Bende özel hayat a cevdet hocaya götürdüm bi kac kerede erol kurt a götürdüm ilgililerdi memnun kaldim..