Kızlar selammm ek gıdaya gectik geceli bitmek bilmeye. Kabızlık yasıyoruzz🤦🏿♀️🤦🏿♀️😒 herseyi yapoyorım altına yapıyor ama her defasında zorlanıyor cocugum canı acıyorr 7 aylık kızım . Forbiom damlaya da basladık ama bu gecermi ne zaman düzelir kabızlıga birerbir iyi gelen evde yapılıcak neler var bilgisi olan yazabilir mi lütfen.zeytinyag kayısı dut suyu günlük bunları veriyorım ztn bunlar dısında ne iyi gelir mercimek corbası dediler ama korkuyırm onu vermeye acaba gaz yaparmı diye