Ademinee ya aslında ilk 9 ay anne sütü ağırlıklı gittik. Çok da sütüm yoktu ama yaradı galiba sebze corbası kemik sulu balık 6. Aydan beri köfte cok seviyor tavuk cok seviyor. Kahvaltı da yumurta peynir ev ekmeği Tereyağı pekmez ceviz ya da fındık yiyor. Ama 9. Ayda emmeyi kendi kendine bıraktı. Şimdi büyük insan gibi öğün yiyo sadece gece yatarken mama veriyorum.