Kızlar ben saçıma omre yaptırmak istedim ve kuaför bana balyaj atmış bende balyajın ne olduğunu bilmiyordum bildiğiniz beni kandırmış ve bana sürekli gösterdiğinle aynı oldu dedi ama olmadı çok kötü oldum orda bişey diyemedim eve geldim kimse beğendi ertesi gün başka kuaförde toparlattım ama iki defa para verdim bende buna çok üzülüyorum ve şikayet etmek istiyorum nasıl yapabilirim