Minnakkbebekk Kızım 13 günlük her emmeden sonra mutlaka kakasını yapıyor yani saatte bir veya iki saatte bir. Zaten çok küçük doğdu kilo alamıcak diye korkuyorum. Normal mi bu kadar yapması etkiler mi kilo alımını?
Elfgrn Minnakkbebekk Yenidoğan bebeklerde sık kaka yapması normaldir. Alacağı kiloyu alır zaten tam tersi kakasını yapması iyi birşey
tomvejerry Minnakkbebekk kiloyu etkiler mi bilmiyorum ama yapamayip saatlerce ıkınmasndan iyi bence oğlum zar zor yapıyor keşke hemen yapabilse🤦
Sun10 Minnakkbebekk sık kaka yapması sütünün yaradığı anlamına gelir kilo alımı da iyi olur diye düşünüyorum benim oğlum 2 aylık o da çok sık kaka yapardı daha yeni azaldı
ikiprensannesi53_ Minnakkbebekk ne güzel annesi işte karnı güzel doyuyor demekki maşallah bebise endişe etme