Merhaba kızlar hazır havalar ısınmısken ve ben de evdeyken 22 aylık kızıma tuvalet egıtımı vermeye karar vermiştim bugun 4. Gun ama pek ılerlemedı kaydedemedım. Temmuzda yani 15 gune ızne cıkacagız tatıle gıdecegız sıkca yer degıstırecegız agustosta da ev taşıyıp sehır degsıtırecegız yani bu ayda ogretırsem uygun olur dıye dusundum ama kızımda ılerleme goremedım . Şöyle ki ilk ıkı gun sürekli altına kaçırdı çişini soyle kızım dedım soylemedı sadece gece yatarken ve gunduz uykusunda çişini yapmadı uyanınca hemen tuttum tuvalete yaptı dun de kakasını yaptı lazımlıga. Ama dun gece uyandığında çişi gelmıstı anladım ancak tuvalete götürünce bagırdı yapmak ıstemedı sabah da uyanınca tuvalete gıdelım haydı yapalım dedık hayır dedı ve altına yaptı. Bugün daha hıc yapmadı tuavelete hıc yapmadı hep altına kacırdı napsam devam etsem mı bilemiyorum küçük oldugu ıcın zorlamak ıstemıyorum ama baska zaman yok kışın da zor olur diye düşündüm sız kac yasında ogrettınız acaba