18 aylik gün boyu hiçbir şey yemeden 2 öğün memeye duruyor çok iştahsızlık hep böyle herkes sütten kesmemi söylüyor daha sonra yemeğinin düzeleceğini söylüyorlar emin değilim .Yemesi bir ara çok güzeldi ama şuan hiç yok bazen yediği şeyleri yemiyor değişik bir çocuk anlamadim . 11 kilo bu arada