Babyy07 4ayligiz bu gun 3.gun oldu ama bezini actigimda dikis yerinde kan birikmis ve heryerinede akmış endiseleniyorum yaşayan varmı
adarmom Babyy07 sorun yaşadınız mı gecenin bir yarısı aynı şekilde bebeğim 4 aylık olmak üzere ve kan var çok korkuyorum
ikibebebiranne_ Az bişey kanaması normal demişti doktorumuz çok yoğun değilse normal ama yinede doktorunu aramani bilgi almani tavsiye ederim ama doktorun bilgilendirmesi lazimdi