Benim kızımda dokuz aylık gecen defa sgrip oldugunda iburamin ve tylol yazmıştı. İki güne etkisini göstermişti Bi haftaya tam iyileşmişti. Hatta ben ilaç kullanmadan atlatalım istedim ama burnu çok aktıgı için artık yara olmuştu mecbur doktora götürmüştüm.iki gün önce yine mevsim değişikliğinden soguk aldı. Bu defa da aferin şurup yazdı onu veriyorum. Çok şükür ateşini düşürdü. Öksürük kalmadı burun akıntısı da baya azaldı.