Defnemmm1 ben sütüm azaldığı için 7.5 aylık iken bıraktım emzirmeyi damla damla geliyordu ve geceleri doymuyordu saat başı uyanıyordu zaten gündüz emmeyi bırakmıştı ne yaptıysam emmedi gece de belli saatte uyanıyordu mesela akşam 11 de uyanıp emerdi ben de o saatte mama hazırladım iyice uyanmadan kucağımda mama ile yedirdim yatırdım geri uyudu bu sefer 4 gibi uyandı emziğini verdim geri uykuya devam etti acıktığı zaman emziği almıyor ve yatakta çok dönüyor öyle sabah oldu ertesi gün yine 11 de yedi ama 2 de uyanıp emmek istedi bi ufak çaplı ağlama krizi tuttu sakinleşince mama yiyip geri uyudu sonra bi daha hiç gece kalkmadı tek uyku yapıyor akşam 9 gibi mama yiyip uyuyor ben sabaha karşı 4-5 arası mama yapıp veriyorum belki acıkmıştır diye bazen bitiriyor bazen de yemiyor iki üç gün zor oluyor sonra alışıyor sizde iki üç gün zorlanırsınız bence her uyandığın da emzik ile piş pişleyin belki acıktığı için değil alışkanlık olarak emiyordur geceleri