7.5 aylık bebeğimde 2.5 haftadır sabahları uyandığında ateşi olmuş oluyor 37.5 37.7 ye kadar çıkti şu zamana kadar sonra kahvaltısını yaptırıyodum falan zamanla kendi kendine düşüyor bu neden olur hasta da değil kendiliğinden düşüyor ateş mudahale gerektirmeden ve huysuz da 1 aydır acaba diş mi gelecek kızlse varmı başına gelen????