edafmo Fatos02_35 40ından sonra hiç kaldırmadı emzirmeye. Zaten acıkınca uyanıyorlar doktorum da kaldırmama gerek olmadığını söylemişti
Babyk02 Fatos02_35 ben uyandırmıyorum kendi uyanınca veriyorum ya da oğlum uyurken uykusunda kucağıma alıp emziriyorum
Yagmur_24 Fatos02_35 artık sarılık tehlikesi yok uyandırmanıza gerek yok kendi uyanacak. Ama uyandırmadan rüya beslenmesi yaptırırım diyorsanız o ayrı ama bizzat uyandırmayın bunu doktor aöylüyor bu arada