Hanımlar merhaba benim bebeğim 34 günlük 1. Ay kontrolünde hemşire bebeğimin kafasının yamuk olduğunu sağa doğru daha sık yatırmamı söyledi ben doğduğundan beri sürekli değiştirerek yatırdım zaten yamuk gelişmesin diye ve kafası yukarı doğru uzuyor dedi arada da sırt üstü yatır dedi evet doğru kusma korkusundan dolayı sürekli sağ sol değiştirerek yan yatırmıştım hiç direkt sırt üstü yatırmamıştım. Şimdi sorum şu ne yapmam gerektiğini bilmiyorum benim bildiğim sırt üstü yattıkça kafasının arkası düzleşir ve baş yukarı doğru uzar ben sırt üstü yatırırsam zaten uzamaya başlamış başı daha çok uzamaz mı ve sürekli yön değiştirerek yatırdığım halde neden yamukluk oldu çok endişeliyim ne yaparsam yapıyım yamuk olacak sanki