CmreKSidar Kızımınn sabah uyandığında gözü ve kenarı böyle şişti. Fotoğrafa göre sağ ama aslında sol gözü başına gelen var mı ? Tabiki doktora götüreceğim ama basına gelen var mı neden olur ?
birbaldefneannesi CmreKSidar geçmiş olsun üstüne yatmış olabilir. Benim kızımında olmuştu bir kere idrar tahlili vermiştik. İnşallah kuzucuk iyidir🌸
Kartaldeniz CmreKSidar Günaydın Belki sinek ısırmıştır bu sene sinekler biraz farklı Gün akşam benim oğlumun da aynı oldu kaşı şişti baştan sabah göz kapağı balon gibiydi Bi bakın ısırık izi var mu Rahatlatmak için doktorumuz buzlu su ile kompres yapabilirsiniz dedi Geçmiş olsun ciddi bişey değildir inşallah
hayalperest2310 CmreKSidar alerjik olabilir mi acaba benim yeğenimin şişerdi alerji çıktı ama bazen kulağı şişerdi bazen gözü bazen yanagi ama kızarırdı minişte kızarıklık yok inşallah önemsiz birşeydir
CmreKSidar birbaldefneannesi bütün gece o tarafına yattı ama bu kadar siser mi ya idrar tahlili ne için verdiniz ?
birbaldefneannesi CmreKSidar Değildir umarım gece üstüne yattıysa o yüzdendir. Ama tedbirli olmakta fayda var 🙏
CmreKSidar birbaldefneannesi normalde hiç uyumaz 2 gün önce çok uyuyor diye yazmıştım doktoruma idrar yolu enfeksiyonu olabilir keyfi nasıl yazmıştı keyfi iyi deyince normaldir o zaman demişti ama dünde hiç uyumadı bilemiyorum insallah üzerine yattığı içindir idrar yolu enfeksiyonuysa nasıl geçirdiler
CmreKSidar birbaldefneannesi zaten yeni antibiyotik almıştık 3 aylık hayatında ikinciyi almaz umarım 🥺
CmreKSidar hayalperest2310 evet hiç kızarıklık yok bütün gece o tarafına yattı ondan mı oldu acaba biraz inmiş şişlik çünkü
AselLina1 CmreKSidar Benim kızımda da böyle olmuştu sağlık ocağına götürmüştüm hemen sürekli aynı yerine yatmış demişlerdi ki gün içerisinde de normale dönmüştü hemencik ☺️