Benim kızım 1 haftalıktı gözü capaklanmaya baslamıstı ama nırmal bi çapak degildi göz damlalarıda anlık geciriyodur gözyası kanalı tıkalıymıs elimle sürekli masaj yapıyodum ama ben bastırmadan yaptıgım icin işe yaramadı 6 aylık oldugunda göz doktoruna götürdüm ve kendi orda masaj yaparak actı Allah razı olsun o gündem beri gözünde hic o sekilde capak olmuyor