Oğlumun kilosu 11.500 zayıf bı çocuk ama sağlıklı çok şükür sadece biraz kilo alsın istiyorum çünkü kıyafetleri 3 4 yaş olunca boy olarak güzel oluyor ama beden olarak aşırı bol oluyor 24.36 ay alınca da boyları güzel durmuyor hem birazda toparlansın istiyorum yani doktora gittik iştah açıcı verdi ama iştahı normal bı cocuk3 ana 2 ara öğün yer süt falan içmez gece beslenmesi de yoktur sizce ne yapmaliyimm