YldzEfsun Sukufem bende öyle. Sabahları kucağımda emzirerek uyutuyorum. Uyuyunca yatağına koyuyorum. Doktorumuz her ne kadar istemese de malesef yüz üstü rahat yattığı için yüz üstü yatıryorum. Geceleri de yanımda uyuyor. Yan yatarak emziriyorum. Kendimde uyuyorum hem :)
Efba YldzEfsun ben yatarak emzirmeye cesaret edemiyorum açıkçası, ama sabah emzirme sonrası ilk uykusuni benim gözetimimde yüz üstü olacak şekilde yapıyordum. Ancak şimdi asla uyumuyor o şekilde, hemen uyanıyor. 🤷🏻♀️
Sun10 mrv26 bizimki de kucakta pışpışla uyuyor yatağına koyuyorum hemen doğduğundan beri ama iyice ağırlaşınca nasıl uyutacam onu düşünüyorum 😅 ne kol kaldı ne bilek şimdiden
mrv26 Sun10 benim bebeğimde iri bir bebekti ilk zamanlar alışmıştık küçüktü ama büyüdükçe zorlaştı o yüzden en erken şekilde bıraktırmak biz beceremedik inşaallah siz becerirsiniz 😅
Kuzeyyildizz Efba İşte bence çoğu anne bu düşüncede onun rahat olması iyi olması tek arzumuz. Ama bazen salmak stres yapmamak oluruna bırakmak da gerekiyor. Bi dene faydasını göreceksin. Stresi uzak tutalım bedenimizden.