Merhaba hanımlar 4ay 15 günlük bebeğim son gunlerde öğlen uykusuna geçmekte zorlanıyor çığlık atıyor oyle yapıyom boyle yapıyom olmuyor en sonunda tabi bi şekilde gozlerını kapatıyor.arabayla gezınce boyle yapmıyor kendı kendıne uyuyor ama evdeyken oyle olmuyor.bütün enerjım bitiyor boyle uykuya dalmakta ağlarken falan ay napcam ben heö iştahı da sanki azaldı 😟