Didos_Ayla Kızlar merhabalar. Başlıkta da dediğim gibi. Kızım geceleri uyanmıyor. Acaba acıkmıyor mu. Uyandırmalı mıyım? Birde sizler nasıl uyandırıyorsunuz. Her yolu denedim ama başaramadmmm🤦♀️
Veragillerden Didos_Ayla Sarılık olabilir, mutlaka iki saatte bir uyandırın şöyle birkaç ay olsa anlayabilirdim ama yenidoğan olduğu için iki saatte bir beslemelisiniz, ayağını gıdıklayın, ıslak mendil ile silin ama mutlaka uyandırın. 🙏
Tazeanne1996 Didos_Ayla acıkıp kan şekeri düştüğü için uyanmıyor olabilir çünkü daha çok küçük benim oğlum da uyanmıyordu doktor ayağının altına tırnağınla vur ya da ayağını sık burnunu sık demişti biz öyle uyandırıyorduk ama ona rağmen sarılık oldu oğlum çok dikkat edin 2 saatte bir değil saat başı kaldırın hatta sizin için zorlu bi süreç evet ama sadece 40 gün 40 çıktıktan sonra inanın her şey düzene giriyor benim oğlum 3 aylık 40 çıkana kadar hep öyle kalacak zannediyordum ama düzene girdi çok şükür 🌸
Burculice Didos_Ayla 1 haftalık uyandırmanız gerekiyor henüz çok minik 2 3 aylık olsa tamam derim burnunu sıkın hafif rahatsız etmeniz gerek ki uyansın oğlumunda çok ağırdı uykusu 😊 ben hemşirelerin yaptığı gibi topuklarını sıkardım burnunu sıkardım saçlarıyla oynardım bir şekilde uyandırın çünkü çok minik sağlıkla büyüsün
MinikPandam_ Didos_Ayla sarılık olabilir nemli pamuk sür yüzüne uyanır. 2 saatte bir emzir ya da mama veriyorsan mama..
metemoms0 Yenidoğan olduğu için uyanmayabilir. Belini oksayin ayağına parmak ucunuzla hafif vurun veya altını açıp ıslak mendille silin
haticenur_asel Tazeanne1996 yorumunuzu görünce içim rahatladı . Kızım altı günlük ve zerre uyumuyor geceleri 🥹
Tazeanne1996 haticenur_asel inanın geçecek ben hergün anneme diyordum böyle giderse ben ne yapacağım nasıl bakacağım diye bir de ben gurbetteyim hiç bakamam diye düşünüyordum ama annem 45 günlükken gitti ve o günden beri tek başıma bakıyorum çok şükür uykuları düzenli ağladığı zaman neye ağladığını anlıyorum az çok sadece 3 gündür diş sıkıntısı çekiyoruz diş çıkartıyor oğlum o yüzden beni emmiyor mama içmek istemiyor uyumuyor bir de gaz sıkıntımız vardı çok şükür gaz sıkıntımız geçti 2.5 aylıkken ama aç bütün gün benim de vicdanım rahat etmiyor ama hiç bir şekilde almıyor yani üzüm lafın kısası içiniz rahat olsun en fazla 40 gün sonra siz ona alışıyorsunuz o size alışıyor ne anlatmak istediğini anlıyorsunuz 🌸
Ezonunannesi20 Didos_Ayla onlar uyanmaz canım sen uyandıracaksin 2 saatte 1 emzireceksin benim kızım da öyleydi ben uyandırmasam uyanmadı alarm kurup kalkiyodum sonra düzene girdi tabi
Duyulurum Didos_Ayla tabii ki uyandırın mutlaka iki saatte bir. Bir haftalık bebekler bıraksan gece gündüz uyurlar zaten 🥺
Didos_Ayla Duyulurum ilk iki üç gün uyumadı. Sonraki günlerde uyumaya başladı. Sarılık olsa o günlerde de çıkmaz mıydı. Ve gözlerine bakıyorum. Hiç sarılık yok. Hastaneye de gittik baktı doktorum. Bir sorun yok dedi.
Defnesa Oğlum 2 ay boyunca geceleri 1 saat bile uyumadı 2 ay uykusuzluktan kustum sürekli böyle seyler görünce neden uyumuyor diyorum benim çocuğum bugunde toplasan 3 saat uyudu bütün gece hala ayağımda sallıyorum hiç iyi değilim 😞