Hkhjhhjjhjjj sende kendimi gördüm resmen.😂 kızım 5 ay 12 günlğk doğduğundan beri gece uykumuz yok. Gündüzleri de canı isterse öyle . Çevremdekiler yok kırkı çıksın düzelir ,3 aylık olsun düzelir diyolar. Şimdi de 6. Ay diyolar. Ben de cevap olarak bu çocuk düzelmeyecek böyle gidecek diyorum. Sanırım öylede olacak. Senin bu yazında bunu kanıtlar nitelikte oldu benim için . Gece bir saat kesintisiz uyusam tüm gece uyumuş gibi oluyorum 😂 bağışıklık kazanmak böyle bişey heralde .😁