Eva_kuzusu Arkadaşlar hepinize merhaba kuzum şuan 8 aylık sepet beşik kullanıyorum eşimin ısrarı üzerine almıştım neymiş özeniyormuş ama bebeğim onda hiç rahat değil uygun temiz kullanışlı bir park yatak arıyorum
Alprslnemine Eva_kuzusu bende var isterseniz yeni kaldırdım tam dürüst kullanmadım. Annemlere çok gidip geliyoruz bı orda bı burda derken fazla yatmadı beşiğinde şimdi de çok fazla dönerek uyuduğu için onda yatirmiyorum .