nazan34 oğlum diş çıkarıyor ateşi var 37.5 38 leri buluyor. sürekli ağlıyor ne önerirsiniz.şu kehribar kolye işe yaradı mı
Umrnkrhn nazan34 ben 3 aylıkken almıştım kolyeyi hem kolikdi hem salyası cokdu.kolik için erki etmedi ana saptaya erki ettiğini düşünüyorum. Ayrıca 4 aylıkken dış dönemine girdik şuan 5 ay 20 günlük şükür çok sorun yaşamadım. Iyi diyebilirim. Inşallah kolyenin etkisi vardır.
HKyhn nazan34 bizde çok şükür işe yaradı. İki üç aylıkken takmaya başladım. Salya hiç olmadı. Sadece banyo yaparken çıkardım hep takılı yanı ilk dişini 5 aylıkken çıkardı. Ateş vs de olmadı
Umrnkrhn Melek24 totsandmore varya oranın internet sitesinden once arayıp konuştum sonra sipariş verdim.
duruliyasmom Canım ben İpek Kehribardan aldım çok memnunum. 4 aylıkken aldım ne salya ne ateş. 6 ay 21 günlükken 2 diş birden patlattık. Şimdi diğer dişleri kaşınıyor ama huysuzluk yapmıyor. 130 TL’ye almıştım.
Alminakaanucak Bende taktim aylarca malesef hic bi ise yaramadi ne salyasi ne huysuzluk ne dis çıkarma 5 aylik oldugu gunden itibaren dis sancısı cekiyoruz 8 aylik hala güncel bi durum