İyi geceler uykusuz anneler… Benim sıkıntım gece değil gündüz uykuları. Bebeğim 1 yaşında şuan gündüz tek uyku yapıyor ve 40 dk civarı. Ayağımda sallayarak uyutuyorum ancak son bir kaç aydır ayağımdan kalkmaya başladı. Türlü oyunlarla, şarkılarla oyalayarak anca iyi ihtimalle 1-1,5 saatte uyutuyorum. Kötü ihtimali hiç söylemiyim. 🤐 Benim gibi bu sıkıntıyı yaşayan analar neler yaptınız onları dinlemek isterim ancak uyku eğitimi al vs. Demeyin lütfen. Çünkü ne param var ne desteksiz uykuya inancım. 😔