Arkadaşlar oğlum ekimde 3 yaşına girecek. Bez bırakmak için neredeyse tüm sinyaller tamamdi. Bu arada 6 aylik bi kardesi var. Bugün tuvalet eğitimine başladık. 4 yada 5 kez altına kaçırdı. Büyük tuvaleti icin bez takmak istedigini soyles de bi sekilde klozete yapmayi kabul etti. Normal tuvalete gitmeyi tercih ediyor normalde. Aksam 9 buçuk gibi uyudu. 12 buçuğa kadar kontrol ettim yapmamıştı. Artık yatacaktim bende ki bi götüreyim dedim. Tabiki yapmadı. Uykusu bölündü. Tekrar uyuduğunu sanmıştım ki 15 dk sonra gözleri açık,altını sulamis hemde bayaa. Neyse temizledim değiştim yatırdım ama içli içli ağlıyor. Öptüm sevdim ama geçmiyor. Hala ağlıyor ayıp yerini tutarak. Bez mi bağlayalım dedim evet dedi. Bağladım ama bi garip hissediyorum kendimi. Ne yapmalıyım egitime ara mi yoksa devam mı ?