ArdisinAnnesi ben de uyuyamıyorum. Sabahın köründe kalkıcağımı ve sabah bu gece kesin erken yatıcam diyeceğimi bile bile. Acaba çay mı uykumu kaçırıyo diye düşündüm denedim yok çay değil. Sanırım günün sessizliğinde kendi kendime vakit geçirmek istediğim için. Sabah bebeğim uyuduğunda ha uyandı ha uyanıcak derken bi işimi hallediyorum falan. Ama şimdi uyanmıcağını bildiğim için kendi kendime takılıyorum çünkü eşimde uyuyo. Uyuyamamın nedeni sanırım bu.