Aysnrincii Gulsah1995 bazen çok mutlu bazen çok sinirli iştahsızlık çok oldu bizde sürekli değişik sesler çıkarıyor her gün güncelleme geliyor 😀
Selimikomom Gulsah1995 4. Ayına girer girmez atağa girdi resmen bir ağlamalar bir mızmızlanmalar uyumamalar gününü bekledi herhalde😒
Elmsnghn Gulsah1995 bebegim 7 aylık korkutmak istemem ama 4. Ayı bildiğin korku filmi gibiydi uyku nedir bilmedik ağlayarak annemi aradığımı biliyorum anne ben dayanamiyorum nolur gel diye. Gurbetteyim de. Sabah eşimi işe yollardim bende oğlumu disari cikarirdim o sogukta ki sıcak eve gelince bi nebze uykusu gelsin diye ama yok 2 saat daha enerjiyle duruyodu gece uykusuna sabah 9 10 da geciyoduk
Deryamaysa Gulsah1995 bebeğim 2 aydır ishal test yaptık negatif anlamaya çalışıyorum başına gelen var mı????
Bedihaomer Benim kızım da 4 ay 8 günlük çok zor geçiyor 2. Çocuğum olduğu halde çok zorlandım ikisine yetmekde
Lunaaaaa Bizde yeni oldukk, yorucu ama bi o kadar da güzel hergün yeni bişiy yapıyor şaşırtıyor 🥰 gündüz uykusu çok düzenliydi ama sanırım bozuluyor artık, birde çok fazla insan yabancılıyor bi kaç haftadır bu başladı 🤨
Gulsah1995 Elmsnghn Allah yardımcın olsun canım valla benım annem yakın allahtan gün içinde atıyorum anneme bazen 🤲🏼
Lunaaaaa Gulsah1995 bizimde saatler düzenliydi ama gece daha uzun uykuya geçemedik, zaten bebeler ne isterse öyle oluyor 🥰
canikoko Biz de bugün 4 aylık olduk. Son 1 haftadır çok uykusu geliyor ama uyutmaya yatırdığımda katıla katıla ağlıyor. Hoşgeldin 4 ay
Uraz- Gulsah1995 ben 4aya kadar bı bebek buyutmemisim asıl şimdi anlıyorum mama yediremiyorum bı taraftan hasta oldu diş çıkmaya calisiyo uyku zaten yok kucakta mızmız hiç bir iş yapamaz oldum sadece bebeğimle ilgileniyorum anca öyle sakın kalabiliyoruz