uraz141222 bence iyilesmeden yaptirmayin, belki ates yapacak aşı iyice kaşıntı olacak yavrucakta hem hastaligi ile hem aşiyla savasacak bunyesi yazik ya 🥺benim oglum da ishal istifar diye doktor 2 hafta olmasin dedi 6. Ay aşısını 7. Ayina bi kac gun kala oldu. Saglk ocagini arayınn aile hekiminizde onay vermes muhtemelen.