Kizlar ilk defa başıma geldi adetimin gelmesine daha 17 gün vardı 17 günden önce ilk başlarda kahverengi pembemsi kanama geldi yerleşme kanaması sandım test falan yaptım değilmiş galba bı hafta falan o şekilde az az geldi sonradan normale dönmeye başladı bı az geldi bı çok geldi anlam veremedim bugün 12 gün oldu halen daha geliyo gittim doktora anlattım derdimi bana dediği şey kan kaybediyosun bı ilaç verdi dedim emziriyorum 3 4 gün emzirme dedi neyse gönderdi beni..kusura bakmayın biraz uzun yazdım bu konu hakkında bilgisi olan varmı 😏